Υποχρεωτική διαβίβαση δεδομένων στη Ψηφιακή Πλατφόρμα myDATA της Α.Α.Δ.Ε
Η Alpha Bank υποχρεούται, σύμφωνα με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία και ειδικότερα την υπ’ αριθμ. Α.1138/2020 Κοινή Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών και του Διοικητή ΑΑΔΕ, να διαβιβάζει στην ΑΑΔΕ αναλυτικά τα παραστατικά των εσόδων της, καθώς και των τόκων καταθέσεων (έξοδά της) που εκδίδει στους πελάτες-επιχειρήσεις (νομικά πρόσωπα, ατομικές επιχειρήσεις, λοιπούς ελεύθερους επαγγελματίες).
Στο πλαίσιο αυτό, η Alpha Bank, από 01.07.2023, θα σας αποστέλλει τα φορολογικά παραστατικά συναλλαγών που αυτή έχει εκδώσει και διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ και αφορούν την επαγγελματική σας δραστηριότητα, ώστε να ανταποκρίνεστε στις φορολογικές υποχρεώσεις σας.
Η αποστολή θα γίνεται με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
Μέσω του myAlpha Web για επιχειρήσεις, εφόσον έχετε κωδικούς σύνδεσης
Η διαδικασία είναι πολύ απλή, καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι να συνδεθείτε στο myAlpha Web για επιχειρήσεις και, μέσα από το μενού Έγγραφα > Τιμολόγια, θα μπορείτε να λάβετε ηλεκτρονικά τα τιμολόγια που εκδίδει και διαβιβάζει η Alpha Bank για την επιχείρησή σας στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.
Μέσω email, εφόσον δεν έχετε κωδικούς σύνδεσης στο myAlpha Web για επιχειρήσεις
Σε περίπτωση που δεν έχετε κωδικούς σύνδεσης στο e-Banking και επιπλέον δεν έχετε γνωστοποιήσει ή έχει αλλάξει το δηλωθέν στην Alpha Bank email σας, προγραμματίστε ραντεβού σε κατάστημα του δικτύου της Alpha Bank μέσω του myAlpha ραντεβού για επιχειρήσεις, για να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας με τη δήλωση του email σας ή την απόκτηση κωδικών πρόσβασης στο myAlpha Web για επιχειρήσεις.